آموزش‌ تصویری‌ شیرین کردن زیتون در منزل


به طوری که اشکال و انواع راه های شیرین نمودن برای آن وجود خواهد داشت تلخی زدایی زیتون با آب نمک و سود‌ سوزآور یکی از این شیوه ها است که قصد داریم در این نوشته به شکل تصویری‌ آن را فراگیری دهیم.

آموزش‌ تصویری‌ شیرین کردن زیتون


شیرین نمودن زیتون در خانه

در این نوشته کوشش بر آن خواهد بود که به شکل میسر و قدم به قدم آموزش‌ داده گردد . بسیاری از مشتری های زیتون وحید و توحید ، خواهان فراگیری شیرین نمودن زیتون به زبانی‌ راحت و قابل‌ درک هستند که این اصل عجالتاً برای همه مشتری های گرامی میسر گشته است‌ توجه داشته باشید که شیرین نمودن زیتون در خانه با شیرین نمودن زیتون به سبک صنعتی کاملا مغایر خواهد بود و پیشنهاد می گردد شیوه تنها برای شیرین نمودن زیتون در خانه بکار برده گردد امیدواریم این نوشته پاسخگوی ضرورت های یادگیری شما عزیزان در ارتباط با شیرین نمودن زیتون باشد‌ .

 


آموزش شیرین کردن‌ زیتون سبز با سنگ نمک

مواد مورد نیاز

بطری ۵ لیتری شیشه‌ ای
سه و نیم‌ کیلوگرم زیتون سبز
۱ لیوان‌ سنگ نمک

چگونه امکان پذیر است زیتون سبز را در منزل شیرین کنم ؟ اگر قصد دارید سریع زیتون شیرین و قابل استفاده گردد باید زیتونها را خیلی خوب تمیز کنید و با یک شی سفت بشکنید . سپس زیتونها را داخل ظرف ۵ لیتری بریزید . و به آن آب افزون کنید یک لیوان‌ سنگ نمک داخل ظرف بریزید . با این عمل تلخی زیتون وارد آمیخته آب نمک می گردد باید روزانه آب و نمک داخل ظرف پس از تغییر‌ رنگ عوض‌ گردد تعویض آب نمک داخل ظرف الزاماً باید تا وقتی امتداد یابد که زیتون به شیرینی دلخواهتان برسد . زیتون ذاتا تلخ‌ خواهد بود و مقصود از شیرین نمودن زیتون کم نمودن تلخی‌ زیتون تا لااقل می باشد و نباید توقع داشته باشید زیتون بسیار شیرین گردد . جهت مزه دار نمودن زیتون میتوانید چند برش‌ لیمو به محتویات ظرف افزون کنید . در فیلم خلاصه پایین زیتونهای شکسته‌ سبز را رویت می کنید که با آب و نمک شیرین گشته اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *