سوالات رایج

1- شرایط خرید و بازگرداندن کالا برای کالاهای من چگونه است؟

در شرایطی که ایراد کالا درب منزل قابل تشخیص نباشد ، شما میتوانید تا 7 روز و قبل از سپری شدن تاریخ انقضاء کالا از طریق پروفایل خود ، صفحه تماس با ما و یا تلفن درخواست مرجوع شدن کالا را مطرح و کالای خود را مرجوع نمایید ، در غیر اینصورت امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.

2- چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

شما از سه راه می‌توانید امتیاز بگیرید:

خرید کالا

ثبت نظر

دعوت از دوستان برای خرید

3- میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

شما میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین  پرداخت کنید و محصولات را درب محل تحویل بگیرید.

4- چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

5- چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

6- چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.

7- در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های زیتون وحید و توحید بوده است و زیتون وحید و توحید در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

8- روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

9- چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت زیتون وحیدو توحید شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

ارسال سوالات دیگر